Verantwoording

ARAN is als Stichting opgericht bij een notaris en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Dit brengt verplichtingen met zich mee, zoals het opstellen en publiceren van een jaarverslag met een jaarrekening. We zijn een stichting zonder winstoogmerk en alle giften, donaties en inkomsten worden besteedt aan het dekken van de kosten om de activiteiten uit te kunnen voeren.

Onze jaarverslagen

Strijd voor het collectief en hulp aan het individu

2023

ARAN is in 2023 opgericht; op 16 november is de oprichtingsakte ondertekend bij de notaris! Het jaarverslag van 2023 is daarom niet heel uitgebreid. Voorafgaand aan de oprichting vond er een crowdfunding plaats. Daarmee kunnen de kosten voor in elk geval de eerste periode gedekt worden.

Lees het jaarverslag 2023

tekst

2025

Tekst

2026

Tekst

Onze hulp nodig?

Wij kunnen geadopteerden concreet helpen of adviseren bij één van de drie onderstaande onderwerpen

Zoeken in archieven en tips voor belangengroepen die je helpen zoeken naar je roots.

Kunnen herstellen wat je is afgenomen, toen je daar zelf geen inspraak in kon hebben.

Opkomen voor jezelf door een klacht in te dienen bij instanties die je belemmeren om je rechten uit te oefenen.

Neem contact op voor advies